Na czym polega pomoc prawna przy przetargach?

Problematyką zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych zajmujemy się w sposób kompleksowy. Świadczymy pomoc prawną, handlową, techniczną i doradczą w zakresie przeprowadzenia podstępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Doświadczenie zdobyte podczas obsługi wykonawców, jak również obsługi prawnej wiodących zamawiających z terenu województwa łódzkiego, pozwala nam skutecznie realizować zadania.

W jakim zakresie pomagamy w procedurze przetargowej?

W praktyce nasza pomoc przy organizacji i realizacji przetargu obejmuje pełną obsługę w przygotowaniu przetargu dla wykonawców i zamawiających:

  • analizujemy szanse i zagrożenia;
  • weryfikujemy rynek zamówień publicznych;
  • przygotowujemy wzory pism;
  • analizujemy warunki zamówienia i doradzamy jak uniknąć ryzyka przetargowego;
  • przygotujemy ofertę oraz złożymy ją w Twoim imieniu;

Kompleksowo pomagamy jednostkom organizującym przetarg

Dzięki fachowo przygotowanej dokumentacji i wsparciu w trakcie procedury przetargowej wyłonisz skutecznie wykonawcę potrzebnych usług:

  • Dostaniesz dokładnie to, co chcesz zamówić;
  • Przetarg odbędzie się zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych;
  • Umowa zabezpieczy Twoje interesy.

Przetarg jest czynnością, która ma wyłonić ofertę na wykonanie pracy, która będzie najlepsza. Przetargi są zawsze zaplanowane i podane do publicznej wiadomości. Każdy przetarg publiczny reguluje warunki, jakie musi spełniać firma, która chce w nim wziąć udział.

Nasza pomoc przy organizacji i realizacji przetargu dla zamawiającego obejmuje pełną obsługę w następujących działaniach:

  • Pomoc prawną przy przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • Przygotowywanie regulaminów udzielania zamówień publicznych,
  • Rozeznanie cenowe rynku,
  • Szacowanie wartości zamówienia,
  • Przygotowanie dokumentacji projektowej,
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ, ogłoszenie o zamówieniu, Umowa, Oświadczenia, etc.,
  • Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji w Biuletynie Zamówień Publicznych,
  • Dokumentacja powołania komisji,
  • Protokół otwarcia ofert,
  • Protokół wyboru oferenta,
  • Wezwania zamawiającego do uzupełnienia dokumentacji,
  • Wniosek komisji o udzieleniu zamówienia,
  • Ogłoszenie o wyniku postepowania,
  • Przygotowanie protokołu o wyniku postępowania,
  • Podpisanie umowy,
  • Współpraca z Inspektorami Nadzoru,
  • Współpraca z branżystami,
  • Kierowanie projektem z ramienia inwestora, jako Kierownik projektu z uprawnieniami,
  • Prowadzenie spotkań koordynacyjnych,
  • Protokół wykonania prac,
  • Odbiory częściowe i końcowe prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym,
  • Zakończenie projektów tym rozliczenie końcowe.

Współpracując z firmą Personal-Lex mają Państwo gwarancję, iż osoba zajmująca się organizacją przetargów, posiada ukończone studia wyższe z zakresu z Prawa Zamówień Publicznych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Aktualnie obowiązującą ustawą (do końca 2020 r.) jest Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2019.0.1843). Nowa ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019) wchodzi w życie od stycznia 2021 r.

Już dzisiaj skorzystaj z obsługi prawnej i sprawdź czy jako uczestnik rynku zamówień publicznych jesteś przygotowany na nowe procedury dotyczące udzielania zamówień publicznych!